InstaWeb 4.2.5 Hatas�z A��k Kaynak kodlu Yeni Tema

Uzun zamand�r beklenen hatas�z ve A��k kaynak kodlu script 06.10.2017 tarihinde yay�nland�. Fakat bildi�iniz �zere baz� hatalar tespit ettik ve uzun u�ra�lar sonucu d�zeltti�imize inan�yoruz.

Scripte di�er hatalar giderilmi�tir. Bi s�k�nt� oldu�unda bana iletebilirsiniz. L�tfen di�er ortamlarda kaynak vermeden payla�may�n. Scripte bulunan hatalar ve log tutan di�er yaz�l�mlar kald�r�lm��t�r. Deneyimli ki�iler hata veya log gibi ara�lar bulursa bana iletirse �ok mutlu olurum. Konuda d�zenlemeyi ben yapt���m i�in script yap�mc�s� ile art�k temas halinde de�ilim. �u an test ettim ve g�z�me bir hata �arpmad�. E�er bulursan�z l�tfen bana iletin. Bana bu konuda destek olursan�z �ok mutlu olurum. �imdiden Destekleriniz i�in te�ekk�rler.


Di�er Hatalar Giderildi. G�n�l Rahatl��� ile indirebilirsiniz.


  • [Script Demo Adresi]

  • [�ndirme Adresi]

  • [RAR �ifresi:]
  • RAR �ifresi Yoktur.

  • [Virustotal Linki]

Yorum Gönder

Recent Posts

https://www.rentacarantalya.net/
 
DeL��� : Film izle
Copyright © 2012 - 2013. DenemeTv

Tasar�m: G�ncel Bilgi